Si es perdéreu les activitats de la setmana del 18 al 25 de maig, podeu trobar-les ací per a que pugau consultar-les i realitzar-les quan decidiu:
18 de maig. A.E. Santa Marta. PAPIROCONTE.
El Santa Marta ens ofereix aquest fantàstic “papiroconte”, una activitat perfecta per a les nits amb la colònia.
21 de maig. A.E. Malki-Sua. SUAVIBALL
Després de més de 60 dies de confinament, pot ser que les idees per lluitar contra l’avorriment estiguen arribant a acabar-se.
No serà el nostre casa, ja que el Malki-Sua ens porta aquesta activitat per a jugar sol/a o acompanyada/t.
24 de maig. Equip MEV. ESCALA LA TEUA MUNTANYA: FASE 3
EQUIP DE DINAMITZACIÓ I COHESIÓ MEV
Totes i tots nosaltres tenim un passat i un present que va marcant-nos i definint-nos com a éssers individuals. encara que no ho parega, el nostre passat té molt de pes en el que som nosaltres hui dia, i si juntem ambdós aspectes, defineix el que serem en un futur.
És per això que és important saber el que ens ha passat. Pot parèixer paradoxal o surrealista però para’t i pensa-ho. Alguna vegada has ordenat la teua vida i li has donat un sentit a la teua història? No a una situació concreta o a una etapa de la teua vida, no, a la teua vida des que vas nàixer. Perquè aquest fet és fonamental per a poder créixer com a persones.
Així doncs, en aquesta última etapa de la nostra ruta, vos convidem a realitzar una línia de la vostra vida, per així reflexionar sobre els passos que hem donat durant aquest llarg camí.
EQUIP D’ANIMACIÓ PEDAGÒGICA I EQUIP DE FE
Acabem la nostra ruta de hui amb la relació amb la transcendència. Com a escoltes, creiem en un món millor i en les persones que viuen en ell, i per això, us proposem aquesta activitat interactiva en la qual, juntes i junts, descobrirem quins aspectes i valors ens fan creure i seguir lluitant per deixar un món millor.
Acabes la ruta amb nosaltres?
I fins ací les activitats setmanals, si t’has quedat amb ganes pots trobar ací més activitats #ScoutsACasa
Per a més informació, podeu trobar-nos a: