📅DATA: 2 de febrer 2020
⏱️HORA: 10:00 h. (1a convocatòria) i 10:30 h. (2a convocatòria).
🏫LLOC: Col·legi Sagrada Familia – Patronat Joventut Obrera (seu de l’agrupament escolta Osyris) – Carrer del Poeta Ricard Sanmartí, 3, 46020 València
Ja està enviada la convocatoria per a l’Assemblea General Extraordinària, que tindrà lloc el diumenge 2 de febrer del 2020, a les 10:00h en primera convocatòria i a les 10:30h en segona.
Els motiu de la convocatòria d’aquesta Assemblea Extraordinària són:
- Presentació i votació de les candidatures a ocupar la vacant de tresoreria en la Junta Directiva de la FEV.
- Presentació i aprovació, si escau, de la proposta de modificació pressupostària del 2020.
Per això, no convoquem un Consell FEV. Esteu convocades totes les persones que pertanyen al kraal de tots els agrupaments de la FEV, com en una assemblea ordinària.
Adjuntem:
A més ací teniu la documentació:
- Proposta de modificació del pressupost.
- Explicació a la proposta de modificació pressupostària (valencià | castellà)
Farem un tercer enviament vos arribarà la/les candidatura/es a la vacant de tresoreria que ens hagueren arribat en temps i forma.