Sóc el teu veí / veïna i sóc escolta

Aquesta cam panya destaca la importància d’ajudar a les persones de la teua comunitat que són majors, tenen diversitat funcional o alguna malatia prèvia.

El dia 20 de març Protecció Civil va llançar la campanya #YoHagoPorTi amb les 10 conductes imprescindibles per a ajudar a le spersones de la teua comunitat de veïns.

Scouts MSC va llançar la campanya ‘Voluntariado de escalera’ és la creació d’una xarxa d’ajuda veïnal en els llocs de residència dels escoltes del moviment.

Des de la Federació d’Escoltisme Valencià ens unim a aquesta iniciativa. Les persones escoltes voluntàries es poden descarregar, a través del nostre web, un cartell per a imprimir, completar amb les seues dades i penjar-ho als portals, escales o zones comuns de la comunitat de veïns. D’aquesta manera, s’ofereix un contacte semi-directe que hi haja algú que necessite ajuda; i diem ‘semi-directe’ perquè recordeu que és important mantindre la distància de seguretat. Tot això seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries que vos comentem a continuació: